понеделник, 23 май 2011 г.

30 day book challenge

Признавам си, напоследък не чета много книги. Обаче обещах на Ламот. Спестих си някои отговори. И ако не бях такъв мързел, щях да отговоря на всички въпроси с картинки. Тук качването на картинки май е по-кофти от WP.
И така, за книгите, толкова:

1. Любима книга: "Светът на Софи" на Юстайн Гордер.

2. Най-омразна книга: Беше една зелена антология по Немска класическа философия, по-точно томчето с Фихте и Фойербах. Полудявах като четях едно и също изречение, написано различно на около 100 страници.

3. Книга, която ви кара да се смеете високо: Последно се смях на Автобиографията на Марк Твен.

4. Книга, която ви кара да плачете: Аз такива книги не чета, мога да си цивря и без тях.

5. Книга, в която бихте искали да живеете: Не ми се ще да живея в книга, макар че понякога искам да съм на мястото на Емил от Льонеберя.

6. Любима книга от детството: "Моето семейство и други животни" на Джералд Даръл.

7. Книга, която може да цитирате: мога да цитирам всичко, стига да ми е под ръка.

8. Книга, която ви плаши: такива книги също не чета, щото си се плаша лесно и без тях.

9. Книга, която ви отвращава: "Последна любов" на Уилям Уортън. Сюжетът беше отвратителен и въпреки това я прочетох докрай. Сигурно това е талантът на писателя.

10. Книга, която промени живота ви: нямам такива илюзии.

11. Книга от любим автор: "Фарс или никога повече самота" на Вонегът.

12. Книга, която описва живота ви: може и да я напиша, някога ...

13. Книга, чийто герой наподобява вас: това ще да е по-горната книга ...

14. Книга, в чийто главен герой искате да се ожените/омъжите: не ми хрумвало такова чудо.

15. Първата книга, която си спомняте да сте прочели като дете: Мисля, че беше "Пипи дългото чорапче", не съм много сигурна.

16. Най-дебелата книга, която сте прочели: "Диалози" на Платон(4 тома общо).

17. Най-кратката книга, която сте прочели: учебникът по биология за 9-ти клас беше супер тънък, прочетох го за 2 дни и после загубих интерес към тоя предмет.

18. Книга, от която ви е срам че я харесвате: не ме е срам да харесвам книги.

19. Книга, която ви възбуди: повечето ме приспиват, всъщност.

20. Книга, която сте прочели най-много пъти: в гимназията четях често "Спасителят в ръжта", но сега ми действа зле.

21. Любима картинка на книга от детството:

22. Книга, която планирате да прочете: ами аз не планирам четенето, но имам една книга незапочната - "Златният телец" на Илф и Петров.

23. Книга, която казвате че сте я прочели, а всъщност не сте: "Под игото" - четох я поне 3 пъти, но всеки път си спестявах по някоя глава.

24. Книга, съдържаща любимата ви сцена:

25. Любима книга, прочетена в училище: книгите, които трябваше да чета в училище не ми бяха любими. Може би стиховете на Ботев.

26. Любима нехудожествена книга: "Бащата на манипулацията" на Лари Тай.

27. Любима художествена книга:"Пътеводителят на галактическия стопаджия" на Дъглас Адамс.

28. Последната книга, която прочетохте: "Джийвс и Устър" на Удхаус.

29. Книга, която в момента четете: "Избрани разкази" на Марк Твен, на английски и на български, ставам разногледа в метрото.

30. Книга, която обичате да дискутирате на кафе: не обичам да дискутирам книги, кафето е за клюки.

3 коментара:

  1. Автобиографията на Твен е великолепна! След време пак мисля да я прочета.
    Двата тома на "Джийвс и Устър" са ми в списъка за утре от Панаира на книгата!
    Когато четох за Бернайс, бях и шокирана, и ужасена, и възхитена.
    А Ботев за мен няма равен на света!
    Поздрави от Льонеберя ;)

    ОтговорИзтриване
  2. Имаме толкова много общи любими книги: Пипи, Карлсон, Пътеводителят, историите за Джийвз и Устър, Марк Твен, Светът на Софи... В крайна сметка някаква невидима сила събира блогърите с почти еднакви вкусове :)) Прозвуча малко езотерично :)
    мерси за включването :))

    ОтговорИзтриване
  3. Златният телец е много хубава. екранизация също, няма да съжаляваш :)

    ОтговорИзтриване

Блог класация

PR Checker

Общо показвания

Популярни публикации